پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.گوشی ۶۷۰۰ کلاسیک نوکیا که با قیمت ۲۴۰هزار تومان به فروش رسید از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.
گوشی ۶۷۰۰ کلاسیک نوکیا که با قیمت ۲۴۰هزار تومان به فروش رسید از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی های C902  و T715 سونی اریکسون که با گارانتی رسمی  به ترتیب به بهای۲۰۴ و ۲۰۲ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی و ارتقای آن توسط مموری کارت از مشخصات فنی گوشی C902، صفحه نمایش لمسی TFT ، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی نیز از ویژگی های اصلی گوشی T715 به شمار می آید.
گوشی I8000 سامسونگ که با گارانتی رسمی به بهای ۵۲۰ هزار تومان به فروش رسید توانست مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش AMOLED لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD تا ۳۲ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی I8000 به شمار می آید.
گوشی S5233 که با قیمت ۱۶۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه شد  نیز مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی و حافظهTFT  لمسی از ویژگی های اصلی مدل فوق به شمار می آید.
گوشی BL20 ال نیز با بهای فروش ۲۴۵ هزار تومان توانست در صدرپرفروش ترین های این برند جای گیرد.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا