تلویزیون های” ال ای دی” تقاضا ندارد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت بالای  تلویزیون های”  ال ای دی” نسبت به تلویزیون های”  ال سی دی” باعث شده است تا مشتریان تمایلی به خرید این نوع تلویزیون ها نداشته باشند.در حالی که تلویزیون های”  ال ای دی” با امکانات بالاتری نظیر کیفیت بالای نور، ضخامت بسیار کم ، قابهای ظریف ، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت بالای  تلویزیون های”  ال ای دی” نسبت به تلویزیون های”  ال سی دی” باعث شده است تا مشتریان تمایلی به خرید این نوع تلویزیون ها نداشته باشند.
در حالی که تلویزیون های”  ال ای دی” با امکانات بالاتری نظیر کیفیت بالای نور، ضخامت بسیار کم ، قابهای ظریف ، مصرف کم انرژی و  حافظه بالای  نسبت به سایر تلویزیون ها در بازار عرضه می شوند، تا کنون نتوانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
از این رو فروشندگان این کالا پیش بینی می کنند با کاهش قیمت این نوع تلویزیون ها در سطح بازار  شاید میزان خرید مردم از این نوع تلویزیون ها افزایش یابد.
هم اکنون تلویزیون های ال ای دی به صورت عمده  توسط دو برند “سامسونگ” ،  “سونی” و ال جی در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
بر اساس این گزارش با گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد خارج شدن تلویزیون های فلت از بازار ایران و جایگزین شدن تلویزیون های ”  ال ای دی” و “ال سی دی ” در سطح کشور خواهیم بود.
 ۱۲۹/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا