جلوگیری از واردات گوشی های قاچاق صورت نمی گیرد

“حمیدرضا منجی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  اختصاص داشتن بیش از ۹۰ درصد از سهم بازار به گوشی های قاچاق دلیل عدم مبارزه جدی از سوی دولت با قاچاقچیان گوشی تلفن همراه است. وی افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه، اگر نظارتی بر عرضه گوشی های …

“حمیدرضا منجی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  اختصاص داشتن بیش از ۹۰ درصد از سهم بازار به گوشی های قاچاق دلیل عدم مبارزه جدی از سوی دولت با قاچاقچیان گوشی تلفن همراه است.
وی افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه، اگر نظارتی بر عرضه گوشی های قاچاق از سوی نهادهای مربوطه صورت نگیرد، قطعا در سال جاری تمامی بازار مملو از گوشی های قاچاق خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: عرضه انواع گوشی های قاچاق در حالی صورت می گیرد که شرکت های واردکننده مدعی هستند که سهم قابل توجهی از بازار به گوشی های گارانتی دار اختصاص دارد.
وی با اشاره به تاثیر عرضه گسترده گوشی های قاچاق بر بازار گوشی های ایرانی گفت: عرضه به روز و جدیدترین مدل های گوشی تلفن همراه توسط فعالان غیرقانونی تمایلی برای خرید گوشی های ایرانی در میان کاربران باقی نمی گذارد.
نیمه هادی عماد یکی از شرکت های طرف قرارداد وزارت صنایع برای تولید سالانه دو میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در کشور است که در اردیبهشت سال ۸۵ تفاهمنامه ای در این خصوص با این وزارت خانه به امضا رساند. در حال حاضر این شرکت در زمینه مونتاژ یک مدل گوشی تلفن همراه  در کشور فعالیت می کند.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا