پیام های شنیداری خاص همراه اول را بشناسیم

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا در شرایطی که تلفن همراه مشترک به علت بدهی با مشکلات فنی قطع باشد، درهنگام تماس با مشترک پیام ” برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدرو نمی باشد” ارسال می شود.“دستگاه تلفن مشترک مورد نظر خاموش است”در زمانی که مشترک تلفن همراه  خود را خاموش کرده یا سیمکارتش …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا در شرایطی که تلفن همراه مشترک به علت بدهی با مشکلات فنی قطع باشد، درهنگام تماس با مشترک پیام ” برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدرو نمی باشد” ارسال می شود.
“دستگاه تلفن مشترک مورد نظر خاموش است”در زمانی که مشترک تلفن همراه  خود را خاموش کرده یا سیمکارتش سوخته است مورد استفاده قرار می گیرد.
“مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد”این پیام حاکی از آن است که مشترک درمکانی قرار دارد که خارج از پوشش شبکه تلفن همراه است.
 “شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد”این پیام در مواقعی شنیده می شود که شماره مورد نظر تخلیه شده، یا هنوز دایر نشده  و یا عملیات دایورت به اشتباه انجام گرفته است، همچنین این پیام در زمانی که عملیات  شماره گیری به اشتباه صورت  پذیرد نیز شنیده خواهد شد.
“در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر امکانپذیر نمی باشد لطفا بعداً شماره گیری فرمایید” این پیام در زمان عدم آنتن دهی و یا ترافیک شبکه مورد استفاد قرار می گیرد.
هم اکنون تعداد سیمکارت های واگذار شده، همراه اول بالغ بر۳۷ میلیون شماره است که از این میزان بیش از ۱۶ میلیون  سیمکارت دائمی و۲۱ میلیون شماره را سیمکارت های اعتباری تشکیل می دهند.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا