کمتراز نیمی از پورت های منصوبه Papها واگذار شده است

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه مشکلی برای واگذاری اینترنت پرسرعت از جانب شرکت های pap وجود ندارد، اظهار کرد: تا کنون به دلیل تعاملات ضعیف شرکت  مخابرات ایران با  آنها ،pap  ها نتوانستند تمامی  پورت های آماده خود را واگذار کنند.وی افزود: تمامی مشکلاتی که در زمینه …

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه مشکلی برای واگذاری اینترنت پرسرعت از جانب شرکت های pap وجود ندارد، اظهار کرد: تا کنون به دلیل تعاملات ضعیف شرکت  مخابرات ایران با  آنها ،pap  ها نتوانستند تمامی  پورت های آماده خود را واگذار کنند.
وی افزود: تمامی مشکلاتی که در زمینه واگذاری adsl در کشور ایجاد شده به عدم همکاری و تعامل  مخابرات با این شرکت بر می گردد.
وی ادامه داد: درشرایط فعلی تفاهم نامه  ما بین شرکت های pap وشرکت مخابرات ایران مبادله شده و قراراست این شرکت ها به صورت تعاملی با یکدیگر همکاری داشته باشند.
 مطهری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بارفع  مشکلات موجود امکان واگذاری سرویس adsl ظرف مدت ۴ ساعت به تمامی متقاضیان  میسر است، اظهار کرد: با نیاز سنجی های صورت گرفته ،بازار این فناوری در کشور بسیار گسترده است.
رییس کمیته مخابرات مجلس اظهار داشت:  باید  مواردی نظیر تعرفه ها ،سرعت و سهولت دسترسی به این فناوری اصلاح شود.
گزارش موبنا بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (pap ) باید طبق برنامه چهارم توسعه اقتصادی کشور تا پایان سال ۸۸ بالغ بر یک میلیون و ۲۵۰هزار پورت پرسرعت در کشور نصب کنند که این آمار در زمان حاضر تقریبا یک سوم این تعهد است.
شرکت های pap عدم همکاری شرکت های مخابرات استانی برای تخصیص فضا و نیز گرانی پهنای باند اینترنت را از جمله دلایل ناموفقیت این پروژه عنوان می کنند.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا