تی موبایل گوشی رایگان می دهد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، شرکت T-Mobile طرحی ارایه داده که بر اساس آن کاربرانی که در برنامه مکالمه گروهی شرکت کنند به آنها گوشی رایگان می دهد.بر اساس گزارش این شرکت، شرکت کنندگان با انتخاب “طرح خانواده” می توانند از این سرویس استفاده کرده و گوشی رایگان دریافت کنند. …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، شرکت T-Mobile طرحی ارایه داده که بر اساس آن کاربرانی که در برنامه مکالمه گروهی شرکت کنند به آنها گوشی رایگان می دهد.
بر اساس گزارش این شرکت، شرکت کنندگان با انتخاب “طرح خانواده” می توانند از این سرویس استفاده کرده و گوشی رایگان دریافت کنند.
بر این اساس مشترکان T-Mobile می‌توانند با تبدیل طرح انفرادی به گروهی از طریق افزودن حداقل یک نفر یا افزودن خطوطی به طرح خانواده که پیش از این داشتند، از امکانات جدید این شرکت برخوردار شوند. هر کاربر با یک “طرح خانواده” می‌تواند تا پنج تلفن رایگان دریافت کند اگرچه هر یک به همراه یک قرارداد دو ساله خواهد بود.
بر اساس این گزارش، گوشی هایی که قرار است توسط T-Mobile به کاربران ارایه شود در رده جدیدترین و پیشرفته ترین گوشی ها از برندهایی مثل HTC خواهد بود که از سیستم عامل اندرویید پشتیبانی می کنند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا