پرفروش ترین گوشی های نوکیا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همچنین علاوه بر مدل های فوق مدل های ۵۸۰۰ ، ۶۷۳۰کلاسیک نوکیا به عنوان گوشی های خوش فروش این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.به گفته فعالان بازار، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.گوشی ۶۷۱۰ Navigator  …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همچنین علاوه بر مدل های فوق مدل های ۵۸۰۰ ، ۶۷۳۰کلاسیک نوکیا به عنوان گوشی های خوش فروش این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.
به گفته فعالان بازار، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.
گوشی ۶۷۱۰ Navigator  نوکیا با بهای فروش ۲۸۵ هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود. این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت  بهره می برد.
 گوشی n97 mini نوکیا که با قیمت ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی همچون صفحه نمایش tft لمسی ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می برد.
گوشی های ۵۸۰۰ نوکیا با بهای فروش ۲۵۰ هزار تومان با صفحه نمایش لمسی TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی  توانست در لیست پرفروش ترین های این برند جا بگیرد.
گوشی ۶۷۳۰کلاسیک این برند نیز با قیمت ۱۹۰ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.
گوشی های  xm 5130، ۶۳۰۳ و E75 این برند که توانسته از فروش بالایی برخوردار شود به ترتیب به بهای  ۱۰۵، ۱۳۰و ۳۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۶۱ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا