N هوشمند دیگری از نوکیا لو رفت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، در حالی تصاویری از گوشی N9 نوکیا منتشر شده که این شرکت به تازگی از گوشی دیگری از این سری با نام N8 رونمایی کرده است.به توجه به اطلاعات غیررسمی که از این گوشی منتشر شده، همانند N8 به نظر می رسد و …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، در حالی تصاویری از گوشی N9 نوکیا منتشر شده که این شرکت به تازگی از گوشی دیگری از این سری با نام N8 رونمایی کرده است.
به توجه به اطلاعات غیررسمی که از این گوشی منتشر شده، همانند N8 به نظر می رسد و پیش بینی می شود از همان ویژگی ها برخوردار باشد.
N9 از چهارباند شبکه GSM و HSDPA پشتیبانی می کند و قرار است فصل اول سال ۲۰۱۱ راهی بازار شود.
هنوز مشخص نیست صفحه نمایش N9 چند اینچی است اما Super AMOLED خازنی چند لمسی با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ خواهد بود و از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر و مقاومت در برابر خراشیدگی برخوردار خواهد بود.
گوشی N9 کشویی است و از صفحه کلید کامل QWERTY برخوردار خواهد  بود.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت و پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث و microUSB اشاره کرد.
دوربین N9 هم ۱۲ مگاپیکسلی با لنز کارل زایس، فلش Xenon و زوم خودکار است و قابلیت نشانگذاری تصاویر، تشخیص لبخند و صورت و ضبط ویدیو با فلش LED را دارد.
این گوشی همچنین از دروبین ثانویه برای مکالمات تصویری برخوردار خواهد بود.
مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML، رادیو استریو FM با RDS، GPS و پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP3/WMA/WAV/eAAC+ و DivX/XviD/MP4/H.264/H.263/WMV از دیگر امکانات N9 است.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت این گوشی منتشر نشده اما انتظار می رود سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا