مخابرات بانکها را گزینش می کند/ تلاش برای حل اختلاف دریافت کارمزد قبوض

صابر فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اختلاف مالی این شرکت با بانک تجارت که به دلیل دریافت مازاد کارمزد از قبوض تلفن ثابت در سال ۸۸ رخ داده است گفت: پیگیری برای عودت اضافه دریافت از این بانک همچنان ادامه دارد اما تاکنون این مشکل حل نشده است. وی با بیان اینکه …

صابر فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اختلاف مالی این شرکت با بانک تجارت که به دلیل دریافت مازاد کارمزد از قبوض تلفن ثابت در سال ۸۸ رخ داده است گفت: پیگیری برای عودت اضافه دریافت از این بانک همچنان ادامه دارد اما تاکنون این مشکل حل نشده است.

وی با بیان اینکه بانک تجارت مصوبه دولت را در دریافت کارمزد قبوض مشترکان رعایت نکرده است ادامه داد: دولت مصوب کرده بود که بانکهای طرف قرارداد شرکت مخابرات ایران تا پایان سال ۸۸ با همان روال سابق نسبت به دریافت کارمزد قبوض تلفن ثابت اقدام کنند که تمامی بانکها این مصوبه را رعایت کردند و تنها بانک تجارت این مصوبه را اجرایی نکرده است.

فیضی با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از این گونه موارد موافقتامه ای از سوی مخابرات تدوین شده که در صورت پذیرفتن شرایط موجود در آن از سوی بانکها، بانکهای عامل گزینش خواهند شد به مهر گفت: به این ترتیب همکاریهای مخابرات و بانکها در امور قبوض روان تر و بدون مشکل انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، بانک تجارت در ۶ دوره صورتحساب گیری سال ۸۸ برای هر قبض مشترکان تلفن ثابت مبلغ ۴۰۰ تومان کارمزد دریافت کرده که با احتساب حدود ۲۵ میلیون مشترک در کل کشور، اضافه برداشت این بانک بیش از ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است. البته به گفته مدیرعامل مخابرات این مبلغ از حساب مخابرات کسر شده و به مشترکان ارتباطی پیدا نمی کند به همین دلیل در صورت عودت این بدهی، مخابرات به مشترکان بدهکار نخواهد بود.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا