وقت قانونی تحقیق‌وتفحص از مخابرات و معدن باب نیزوبه اتمام رسیده؛ گزارش‌ها باید سریع‌تربه کمیسیون ارایه شود

سیدحسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در خصوص تحقیق و تفحص از مخابرات گفت:‌ کمیته تحقیق و تفحص از مخابرات تاکنون تنها گزارش اولیه‌ای را در این زمینه به کمیسیون ارایه کرده است. نماینده‌ مردم میانه در خانه ملت، با بیان این‌که درباره‌ی این تحقیق و تفحص باید ابتدا در کمیته‌ …

سیدحسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در خصوص تحقیق و تفحص از مخابرات گفت:‌ کمیته تحقیق و تفحص از مخابرات تاکنون تنها گزارش اولیه‌ای را در این زمینه به کمیسیون ارایه کرده است.
نماینده‌ مردم میانه در خانه ملت، با بیان این‌که درباره‌ی این تحقیق و تفحص باید ابتدا در کمیته‌ مذکور رای‌گیری انجام شود، گفت: ما از اعضای کمیته خواسته‌ایم که هر چه زودتر این روند را طی کرده و گزارش نهایی را به کمیسیون ارایه کنند.
هاشمی هم‌چنین با اشاره به انجام تحقیق و تفحص از معدن باب‌نیزوی کرمان در کمیسیون متبوعش، گفت: به دلیل بررسی برنامه‌ی پنجم توسعه روند این تحقیق و تفحص‌ هم تا حدودی به کندی پیش می‌رود.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا تاکید کرد: با توجه به اتمام وقت قانونی، گزارش این دو تحقیق و تفحص‌ باید هر چه سریع‌تر به کمیسیون ارایه شود تا پس از طی این مرحله، این دو طرح تحقیق و تفحص به صحن مجلس بیاید.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا