نوکیا از گوشی های جدید خود رونمایی کرد

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا ، این شرکت  در کنار معرفی دو گوشی جدید Nokia X5 و ۸GB Nokia X6، گوشی Nokia N8 را نیز برای اولین بار در منطقه با حضور بیش از ۱۵۰ رسانه، صاحبان کسب و کار و تحلیل گران به نمایش درآورد. جو هارلو، نایب …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا ، این شرکت  در کنار معرفی دو گوشی جدید Nokia X5 و ۸GB Nokia X6، گوشی Nokia N8 را نیز برای اولین بار در منطقه با حضور بیش از ۱۵۰ رسانه، صاحبان کسب و کار و تحلیل گران به نمایش درآورد.
جو هارلو، نایب رئیس ارشد بخش گوشی های هوشمند، در طی سخنرانی که در مراسم افتتاحیه ارائه داد ،گفت:” ما در نوکیا هدف را ارضا نیازهای طیف وسیعی از مصرف کنندگان در سراسر جهان قرار داده ایم.
وی ادامه داد: در قسمت گوشی های موبایل (Mobile Phones) ما به تلاش خود در زمینه ارائه ارتباطات موبایلی و سرویس های مقرون به صرفه به صدها میلیون نفر ادامه داده و همچنان با کمک سری ۴۰ خود امکان دسترسی به اینترنت را برای اولین بار برای آنها مهیا می نماییم.”
وی افزود: سیمبین به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم قابلیت های گوشی های هوشمند را با سرعت بیشتر و شیوه ای مقرون به صرفه تر در اختیار حجم عظیمی از بازار قرار دهیم.
به گفته وی، زیبایی کار در این است که ما می توانیم با استفاده از این پلت فرم متن باز به انواع مختلفی از کاربران دسترسی داشته و قابلیت های گوشی های هوشمند را همگانی کنیم.
وی با بیان اینکه نسخه جدید سیمبین ۳ (Symbian^3) مجموعه ای قدرتمند از قابلیت های مختلف را به همراه تجربیات کاربران فراهم می نماید، اظهار داشت: Nokia N8 اولین گوشی هوشمند ما بر مبنای نرم افزار Symbian^3 می باشد.
  هارلوتصریح کرد: این گوشی می تواند به عنوان یک وسیله ای عالی برای کسانی به شمار رود که خواهان خلق محتوایی خارق العاده به همراه اتصال به شبکه های اجتماعی دلخواه خود هستند و در عین حال می خواهند از برنامه های پرطرفدار Web TV در کنار نرم افزار های Ovi Store نیز لذت ببرند.
کریس کار، نایب رئیس فروش در منطقه آسیای جنوب شرقی، در این باره گفت:” ما درمنطقه ای زندگی می کنیم که تغییرات به گونه ای بی سابقه در حال رخ دادن هستند و صنعت موبایل نیزبرآن است تا خود را به آینده نزدیک کند- آینده ای که از اینترنت، محتوا و سرویس در کنار ارتباطات پایدار خبر می دهد.
وی افزود: همین موضوع نیاز به ارائه ارزش های والاتر مطابق با نیاز مشتری را برای کاربران بیش از پیش محسوس می گرداند.
به گفته وی ، ما با ادغام سرویس های Ovi و طبقه بندی وسیع محصولاتمان به ارزش های کاربران بیش از رقبایمان ارج نهاده و این مهم را از طریق ارائه بهترین نقشه ها و مسیریابی رایگان جهانی، پخش موسیقی عالی با دسترسی به میلیون ها آهنگ در کنار سرویس messaging برای شبکه های اجتماعی و ارتباطات کسب و کار عملی می کنیم.
کار افزود:چه در استرالیا، سنگاپور یا کشوری مانند بنگلادش با اقتصادی در حال رشد، تعهد ما ایجاد ارزش و ارتباطی واقعی در هر بازاریست که نوکیا در آن حضور دارد. این موضوع بیان کننده هدف و پیمان نوکیا یعنی – ارتباط افراد به شیوه ای جدیدتر و بهتر می باشد.
۱۲۹/۱۱
 
 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا