روستاهای اصفهان مجهز به خودپرداز پست‌بانک می‌شوند

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک ایران، آقای غلامحسین صباغی مدیر شعب پست‌بانک استان اصفهان ضمن اعلام این مطلب گفت:‌ پست‌بانک در نظر دارد در راستای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در استان، دستگاههای خودپرداز را در روستاهای استان که دارای دفتر خدمات بانکی روستایی است، راه‌اندازی کند. بنابراین کارگزاران دفاتر …

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک ایران، آقای غلامحسین صباغی مدیر شعب پست‌بانک استان اصفهان ضمن اعلام این مطلب گفت:‌ پست‌بانک در نظر دارد در راستای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در استان، دستگاههای خودپرداز را در روستاهای استان که دارای دفتر خدمات بانکی روستایی است، راه‌اندازی کند. بنابراین کارگزاران دفاتر می‌توانند درخواست خود را برای دریافت خودپرداز به پست‌بانک ارائه دهند.
آقای صباغی با اشاره به اینکه هر دفتر خدمات بانکی روستایی یک دستگاه کارت‌خوان شعبه اختصاص داده می‌شود، افزود: این دستگاهها در آینده نزدیک تحویل این دفاتر می‌شود و با اتصال این کارت‌خوان‌ها به برنامه‌ نرم‌افزاری سیمیا به تمامی دارندگان کارت‌های عضو شتاب خدمات بانکی مانند دریافت و یا انتقال وجه عرضه می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: این سامانه نرم‌افزار که به شبکه شتاب متصل است یک تحول در نقل و انتقال الکترونیکی پول در روستاها به وجود می‌آورد و حتی مسافران و گردشگران در هر روستا و یا هر نقطه از کشور بدون داشتن پول نقد با آسودگی خیال می‌توانند مسافرت کرده و از این خدمات استفاده کنند.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا