نوکیا گوشی جدیدی راهی بازار کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی ۵۲۳۳ نوکیا که پیشتر با نام ۵۲۲۸ معرفی شد ظاهرا در رده گوشی های موسیقایی قرار نمی گیرد اما از فرمت های صوتی و تصویری زیادی پشتیبانی می کند.۵۲۳۳ از چهارباند شبکه GSM پشتیبانی می کند و با ابعاد ۵/۱۴×۷/۵۱×۱۱۱ میلیمتر، ۱۱۳ …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی ۵۲۳۳ نوکیا که پیشتر با نام ۵۲۲۸ معرفی شد ظاهرا در رده گوشی های موسیقایی قرار نمی گیرد اما از فرمت های صوتی و تصویری زیادی پشتیبانی می کند.
۵۲۳۳ از چهارباند شبکه GSM پشتیبانی می کند و با ابعاد ۵/۱۴×۷/۵۱×۱۱۱ میلیمتر، ۱۱۳ گرم وزن دارد.
صفحه نمایش این گوشی ۲/۳ اینچی لمسی TFT با وضوح تصویر ۶۴۰×۳۶۰ پیکسل و پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ است.
پشتیبانی از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر، غیر فعال کردن صفحه نمایش هنگام تماس با پوست صورت و قابلیت تشخیص دستخط از ویژگی های صفحه نمایش ۵۲۳۳ است.
از دیگر امکانات این گوشی می توان به جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ۷۰ مگابایت حافظه داخلی، ۱۲۸ مگابایت RAM و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۱۶ گیگابایت اشاره کرد.
این گوشی همچنین از اتصالات بلوتوث با A2DP و microUSB پشتیبانی می کند و دارای دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو است.
سیستم عامل ۵۲۳۳ نسخه پنجم سری S60 سیمبیان است و از پردازنده ۴۳۴ مگاهرتزی ARM، مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، رادیو استریو FM، فایل های صوتی و تصویری MP4/H.264/H.263/WMV و MP3/WAV/eAAC+/WMA پشتیبانی می کند.
این گوشی دارای باتری لیتیوم یونی ۱۳۲۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه ۷ ساعت، در حال آماده باش ۴۳۲ ساعت و در حال پخش موسیقی ۳۳ ساعت شارژ نگه می دارد.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت این گوشی منتشر نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا