معرفی گوشی های پرفروش در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک که به بهای ۱۳۸ هزار تومان فروخته شد، توانسته از فروش بالایی برخوردار شود و در صدر لیست پرفروش ترین های هفته گذشته قرار گیرد. گوشی  های ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۸ و ۱۲۰۹ این برند نیز با قیمت ۳۱، ۳۲ ، ۳۵ هزار تومانی در لیست پرفروش …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک که به بهای ۱۳۸ هزار تومان فروخته شد، توانسته از فروش بالایی برخوردار شود و در صدر لیست پرفروش ترین های هفته گذشته قرار گیرد.
گوشی  های ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۸ و ۱۲۰۹ این برند نیز با قیمت ۳۱، ۳۲ ، ۳۵ هزار تومانی در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
گوشی C903  سونی اریکسون که با گارانتی  رسمی  به بهای ۲۰۵هزار تومان فروخته شد در صدر لیست پرفروش ترین های سونی اریکسون قرار گرفته است.
این گوشی دارای امکاناتی نظیر دوربین عکلسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی ، ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و صفحه نمایش  ۲.۴  اینچی TFT است.
W705 ، W595 ، C902 ، J132 از دیگر گوشی های خوش فروش این برند در بازار تلفن همراه به شمار می آید.
گوشی KP500 ال جی نیز با بهای فروش  ۱۳۵ هزار تومانی مورد خرید بیشتر مشتریان قرار گرفت.
مدل فوق دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی سه اینچی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی ، حافظه داخلی ۴۸ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت است.
گوشی های B3410 و S8003 سامسونگ که به ترتیب به بهای ۱۷۵ و ۳۸۵ هزار تومان به فروش رسید، به دلیل استقبال مشتریان فروش بالایی داشت.
صفحه نمایش TFT لمسی، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی B3410 به شمار می آید.
صفحه نمایش لمسی AMOLED ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی نیز از مشخصات فنی گوشی S8003 سامسونگ به شمار می آید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا