مخابرات ایران بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : هم اکنون ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هـزار مشترک تلفن همراه و ۲۶ میلیون مشترک تلفن ثابت از خدمات این شرکت استفاده می کنند و بیش از ۶ میلیون نفر هم از خدمات شرکت مخابرات در حوزه فنـاوری اطـلاعات بهره مند هستند .صابر فیضی …

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : هم اکنون ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هـزار مشترک تلفن همراه و ۲۶ میلیون مشترک تلفن ثابت از خدمات این شرکت استفاده می کنند و بیش از ۶ میلیون نفر هم از خدمات شرکت مخابرات در حوزه فنـاوری اطـلاعات بهره مند هستند .
صابر فیضی افزود : این شرکت ۵۵ درصد ضریب نفوذ تلفن همراه و ۱۰۰ درصد ضریب تلفن ثابت کشور را در اختیار دارد که بیش از ۹۰ درصد مناطق کشور را شامل می شود .
وی گفت: هم اکنون ۹۰ درصد جاده های اصلی ، ۷۶ درصد جاده های بین شهرستان هـا و ۵۰ درصد راه های روستایی زیرپوشش خدمات تلفن همراه شرکت مخابرات ایران است .
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: امسال طرح ارائه خدمات ارزش افزوده در زمینه تلفن ثابت و همراه در راستای طرح هدفمندکردن یارانه ها درکشور آغاز می شود که با اجرای آن تلاش می شود از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود .
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا