استقبال خوبی از چاپ تمبر شخصی صورت نگرفته است

 شهرام حی شاد در گفتگو با  خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار کرد: استقبال از چاپ تمبر های شخصی آن گونه که پست انتظار داشت، صورت نگرفته است .وی با اشاره به اینکه چاپ تمبرهای شخصی در تمام دنیا مرسوم است، افزود: افرادی که اقدام به چاپ تمبر شخصی می کنند می توانند برای ارسال نامه یا …

 شهرام حی شاد در گفتگو با  خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار کرد: استقبال از چاپ تمبر های شخصی آن گونه که پست انتظار داشت، صورت نگرفته است .
وی با اشاره به اینکه چاپ تمبرهای شخصی در تمام دنیا مرسوم است، افزود: افرادی که اقدام به چاپ تمبر شخصی می کنند می توانند برای ارسال نامه یا بسته های پستی از تمبر شخصی استفاده کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه تعداد تمبرشخصی چاپ شده است، گفت: شرکت پست تاکنون بالغ بر صد هزار تمبر شخصی برای متقاضیان چاپ کرده است که این رقم در مقایسه با جمعیت کشور بسیار ناچیز است.
مدیرکل مهندسی عملیات پستی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها شرکت پست اقدام به چاپ تمبر دوقطعه ای به صورت متمرکز می کند ،خاطرنشان کرد :درشهر تهران مناطق ۱۶ ،۱۸،۱۹ پستی و ۲۰ استان در کل کشور اقدام به چاپ تمبر شخصی به صورت یک قطعه ای می کنند.
وی هزینه چاپ تمبر شخصی را شش هزار تومان اعلام کرد و افزود : مدت زمان چاپ تمبر شخصی در مراکزی که دستگاه چاپ وجود دارد، ظرف مدت ۲۴ ساعت و در مراکزی که این دستگاه نباشد کمتر از چهار روز است.
گفتنی است چاپ تمبر شخصی از جمله خدمات شرکت پست است که متقاضیان با استفاده ازاین سرویس می توانند تصویر شخصی خود را در کنار یکی از تمبر های بهادار جاری ویژه سرویس فوق قرارداده و درخواست چاپ آن را به شرکت پست سفارش دهند.
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا