درخت‌ها موبایل‌ها را شارژ می‌کنند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تری هاگر، این درختچه ها Electree نامیده می شود که از گونه ای از انرژی فتوولتاییک استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد دستگاه تلفن همراهشان را بدون استفاده از انرژی دیگری شارژ کنند.ای درختچه ها دارای ۴۲ پیل خورشیدی است که با ۲۱۷۸ سانتیمتر …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تری هاگر، این درختچه ها Electree نامیده می شود که از گونه ای از انرژی فتوولتاییک استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد دستگاه تلفن همراهشان را بدون استفاده از انرژی دیگری شارژ کنند.
درخت‌ها موبایل‌ها را شارژ می‌کنند
ای درختچه ها دارای ۴۲ پیل خورشیدی است که با ۲۱۷۸ سانتیمتر برابری می کند
و ارتقاع آن ۴۰ سانتیمتر است.
انرژی تولید شده توسط این پنل ها در طول روز در باتری آن ذخیره می شود و مخزن تغذیه آن به یک پورت USB متصل است و انرژی ذخیره شده در آن شب هنگام و جایی که خورشید وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه برای کسانی که امکان نصب پانلهای فتوولتائیکی را روی سقف خانه های خود ندارند به عنوان یک منبع انرژی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
این درختچه های الکتریکی فتوولتائیکی می توانند انرژی را در یک باتری که زیر پایه آن قرار گرفته است جمع آوری کنند. این انرژی می تواند برای شارژ دستگاههای قابل حمل مورد استفاده قرار گیرند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا