تقاضا برای انواع گوشی کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،همزمان با شروع  جام جهانی فوتبال میزان مراجعه کنندگان برای خرید این کالای دیجیتالی در بازار تلفن همره به دلیل تماشای این دوره بازی های فوتبال نیز کاهش می یابد.“بابک عزیززادگان” مدیرفروش شرکت پرشین تلکام در این باره گفت: طی ماه گذشته تقاضا برای انواع گوشی های موجود در بازار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،همزمان با شروع  جام جهانی فوتبال میزان مراجعه کنندگان برای خرید این کالای دیجیتالی در بازار تلفن همره به دلیل تماشای این دوره بازی های فوتبال نیز کاهش می یابد.
“بابک عزیززادگان” مدیرفروش شرکت پرشین تلکام در این باره گفت: طی ماه گذشته تقاضا برای انواع گوشی های موجود در بازار کاهش یافت و بازار این کالای ارتباطی سرد و بی رونق سپری شد که با شروع بازی های جام جهانی این بازار بی رونق تر نیز خواهد شد.
در همین حال یکی از منابع بازاری در این باره گفت: مطابق سالهای گذشته با شروع جام جهانی میزان خریداران گوشی کاهش می یابد.
این در حالی است که این کارشناسان پیش بینی کرده اند که هرچه به روزهای انتهایی این دوره از بازی های جام جهانی نزدیک تر می شویم،  سردی خرید وفروش در بازار تلفن همراه تشدید می شود.
به گفته این فعالان، افزایش حساسیت در بازی های دوره پایانی یا فینال جام جهانی ۲۰۱۰ رابطه مستقیم با کاهش استقبال کنندگان از بازار تلفن همراه دارد.
پیش بینی می شود با اتمام این دوره از بازی ها رونق مناسبی به بازار تلفن همراه کشور بازگردد.
گفتنی است جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ از ۲۱ خرداد تا ۲۰ تیر ماه ۸۹ در آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.
برخی از تولیدکنندگان گوشی تلاش کرده اند برای جلوگیری از کاهش سهم بازار خود را در این روزها و گرم نگهداشتن بازار تبلیغات برای معرفی گوشی های تلویزیون دار خود را با هدف جلب توجه علاقمندان به فوتبال معطوف کنند.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا