کنترل گوشی های اندروییدی با حرکت دست

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تی جی دیلی، از فناوری کنترل حرکتی تا کنون بیشتر برای کنسول بازی ارایه شده اما شرکت Eyesight  قرار است به زودی این ویژگی را برای گوشی هایی که از سیستم عامل اندرویید بهره می برند نیز ارایه کند.بر این اساس کاربران گوشی های اندروییدی می توانند …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تی جی دیلی، از فناوری کنترل حرکتی تا کنون بیشتر برای کنسول بازی ارایه شده اما شرکت Eyesight  قرار است به زودی این ویژگی را برای گوشی هایی که از سیستم عامل اندرویید بهره می برند نیز ارایه کند.
بر این اساس کاربران گوشی های اندروییدی می توانند بازی کنند، عملکردهای دستگاه را اجرا کند و تقریبا اجرای همه قابلیت ها با استفاده از اشاره به دستگاه اجرایی می شود.
این شرکت پیشتر اقدام به ارایه نرم افزار مشابهی برای پلتفورم سیمبیان نوکیا کرد و هم اکنون اقدام به ارایه این فناوری برای سیستم عامل موبایل گوگل کرده است.
این فناوری با دوربین گوشی کار می کند و به این ترتیب تمامی حرکات و اشارات کاربر را به دستگاه منتقل می کند.
Eyesight دو پلتفورم برای این فناوری ارایه داده که پلتفورم Eyeplay برای بازی های موبایلی و Eyecan برای ارایه دستوراتی به گوشی با حرکت و اشاره دست است.
تا کنون این فناوری برای دستگاه هایی مثل MP3 پلیرها و نیز تلفن های همراه ارایه شده که شامل امکاناتی مانند سایلنت کردن یا رد تماس با استفاده از حرکات دست است.
Eyesight ادعا می کند این فناوری جدید باعث کاهش عمر باتری نمی شود و بر روی پردازنده دستگاه هم تاثیری ندارد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا