استقبال مشتریان از گوشی های زیر ۶۰ هزار تومانی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در حال حاضر برند نوکیا دارای بیشترین گوشی های ارزان قیمت  در بازار است که با امکانات متفاوت توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد و به موجب همین امر نیز رتبه نخست از لحاظ میزان سهم فروش در بازار تلفن همراه کشور را به خود اختصاص داده است.سامسونگ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در حال حاضر برند نوکیا دارای بیشترین گوشی های ارزان قیمت  در بازار است که با امکانات متفاوت توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد و به موجب همین امر نیز رتبه نخست از لحاظ میزان سهم فروش در بازار تلفن همراه کشور را به خود اختصاص داده است.
سامسونگ نیز توانسته با عرضه گوشی های ارزان قیمت با امکانات مناسب به جایگاه دوم در بازار تلفن همراه کشور دست پیدا کند.
این در حالی است که عرضه گوشی های ارزان قیمت و با امکانات مناسب که مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد از برندهایی همچون سونی اریکسون و موتورولا به ندرت صورت می گیرد.
  ۱۲۰۹ ، ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۳ ، ۱۲۰۸، ۲۶۰۰ ، ۲۳۳۰ ، ۱۶۶۱ از جمله گوشی های ارزان قیمت برند نوکیا هستند که با بهای زیر ۶۰  هزار تومان در بازارتلفن همراه عرضه می شوند.
C260 ، C270 ، E1125 و E1070 سامسونگ که با بهای زیر ۴۰ هزار تومان به فروش می رسند هم در فهرست گوشی های ارزان قیمت این برند جای گرفته است.
همچنین مدل J132 سونی اریکسون هم به قیمت ۳۵ هزار تومان تنها محصول ارزان قیمت برند سونی اریکسون در بازار محسوب می شود.
هم اکنون حدود ۵۰ میلیون سیمکارت در سطح کشور در اختیار شهروندان است که بطور متوسط هر ۱۸ تا ۲۴ ماه یکبار باید نسبت به تعویض گوشی خود اقدام کنند.
۱۲۹/ ۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا