قطعی Wi-Fi هنگام رونمایی آیفون جابز را دستپاچه کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهونیوز، استیوجابز هنگام رونمایی از گوشی iPhone 4 به دلیل مشکلی که برای اتصال Wi-Fi پیش آمد دستپاچه شد.این قطعی حدود ۲۰یا ۳۰ دقیقه به طول انجامیده و درست زمانی که استیوجابز مرورگر وب را بر رو این گوشی آزمایش می کرد شبکه Wi-Fi قطع شد.از این …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهونیوز، استیوجابز هنگام رونمایی از گوشی iPhone 4 به دلیل مشکلی که برای اتصال Wi-Fi پیش آمد دستپاچه شد.
این قطعی حدود ۲۰یا ۳۰ دقیقه به طول انجامیده و درست زمانی که استیوجابز مرورگر وب را بر رو این گوشی آزمایش می کرد شبکه Wi-Fi قطع شد.
از این رو استیو جابز با صورتی سرخ و دستپاچه برای حاضران توضیح داد: شبکه های ما همیشه غیر قابل پیش بینی هستند و امروز هم از همیشه کندتر شده اند.
سپس جابز از حضار درخواست همکاری کرد و از آنها خواست اگر از به شبکه های Wi-Fi اتصال دارند برای لحظاتی دسترسی به این شبکه را قطع کنند.
وی به حضار گفت: می دانم بسیاری از شما وبلاگ نویس هستید و حق نوشتن دارید اما اگر می خواهید نمایش را ببینید برای مدت زمان کوتاهی از کار دست بکشید.
استیو جابز باز هم تلاش کرد اما باز هم با مشکل مواجه شد. به این ترتیب از حاضران عذر خواهی کرد و اعلام کرد که مشخص نیست اینجا چه اتفاقی در حال رخ دادن است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا