ورود مدل های جدید ماوس میوا به بازار

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی مادیران، ماوس میوا مدل  EKO 8010  با قابلیت افزایش دقت از ۴۰۰ به  ۱۶۰۰ dpi ، پوشش نرم پلاستیکی برای راحتی دست، دکمه کاربردی در بازیهای رایانه ای، نور رنگی در اطراف بدنه دارای دو لنز با عملکرد دوگانه است.مدل ۷۱۰۰ نیز با قابلیت …

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی مادیران، ماوس میوا مدل  EKO 8010  با قابلیت افزایش دقت از ۴۰۰ به  ۱۶۰۰ dpi ، پوشش نرم پلاستیکی برای راحتی دست، دکمه کاربردی در بازیهای رایانه ای، نور رنگی در اطراف بدنه دارای دو لنز با عملکرد دوگانه است.
مدل ۷۱۰۰ نیز با قابلیت افزایش دقت از ۷۵۰ به   ۱۶۰۰ dpi و ساب لیزری، دارای رنگ براق مشکی و طرحی ارگونومیک است. همچنین مدل ۷۲۰۰، اپتیکال پیشرفته و مناسب برای راحتی دست است.

ورود مدل های جدید ماوس میوا به بازار

ماوس اپتیکال و ارگونومیک  مدل ۳۱۸۰ میوا  نیز با طراحی خاص لگو،روکش لاستیکی بدنه بالاو کلیدها برای راحتی کاربر و پایه تفلون برای حرکت نرم برروی سطوح کاری ،از رنگ آمیزی با خطوط متالیک برای زیبایی بیشتر برخوردار است.
گفتنی است،لوازم جانبی کامپیوترMEVA  ( ماوس،کیبورد،کیس و اسپیکر) با گارانتی و خدمات پس از فروش مادیران در سراسر ایران عرضه می شوند.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا