نسخه ۵ مرورگر سافاری برای مک و ویندوز ارایه شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سی نت، اپل در کنفرانس WWDC 2010 اعلام کرد میزان کارآیی نسخه ۵ مرورگر سافاری نسبت به نسخه قبلی آن ۳۰ درصد افزایش یافته است.بر اساس این گزارش این نسخه جدید مرورگر سافاری از ویژگی‌های جدیدی همچون سرعت بیشتر و نرم‌افزار ریدر جدید که از استاندارد HTML …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سی نت، اپل در کنفرانس WWDC 2010 اعلام کرد میزان کارآیی نسخه ۵ مرورگر سافاری نسبت به نسخه قبلی آن ۳۰ درصد افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش این نسخه جدید مرورگر سافاری از ویژگی‌های جدیدی همچون سرعت بیشتر و نرم‌افزار ریدر جدید که از استاندارد HTML 5 پشتیبانی می‌کند، برخوردار است.
بر اساس گزارش اپل، موتور جست‌وجوی ارتقاء یافته “Nitro JavaScript” در نسخه ۵ سافاری نسبت به سافاری ۴، افزایش سرعت ۳۰ درصدی یافته و نسبت به کروم گوگل سه درصد و فایرفاکس دوبرابر پر سرعت تر و از امکانات بیشتری برخوردار است.
بر اساس این گزارش نسخه ۵ سافاری با پشتیبانی از HTML5امکان نمایش ویدیو به کشل تمام صفحه و مکان یاب جغرافیایی  را برای کاربران فراهم می کند و به طراحان نرم افزاری امکان می‌دهد، از ویژگی‌های که HTML5 عرضه می‌کنند، بهره بیش‌تری ببرند.
بر این اساس کاربران این نسخه از مرورگر سافاری می توانند بین گوگل، بینگ و یاهو یک موتور را به عنوان پیش فرض انتخاب کنند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا