اعلام قیمت سیمکارت در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، تعادل در خریدوفروش سیمکارت های صفر و کارکرده همراه اول باعث شده است تا نوسان قیمتی در این نوع سیمکارت ها ایجاد نشود.بر همین اساس سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با متوسط قیمت  ۵۷۰ هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.سیمکارت های صفر همراه اول با کد …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، تعادل در خریدوفروش سیمکارت های صفر و کارکرده همراه اول باعث شده است تا نوسان قیمتی در این نوع سیمکارت ها ایجاد نشود.
بر همین اساس سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با متوسط قیمت  ۵۷۰ هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” ،”۳″ و “۴”  به ترتیب به بهای تقریبی  ۵۵۰ ، ۵۲۵و ۳۷۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسند.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸” نیز به ترتیب با حدود قیمت ۳۸۰، ۳۵۰ ، ۳۰۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شوند.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  نیز به ترتیب با حدود قیمت  ۳۷۰، ۳۱۰، ۲۵۰، ۲۴۵، ۲۳۰ ، ۲۲۵ و ۲۲۰ هزار تومان به فروش می رسند.
سیمکارت های اعتباری همراه اول ، تالیا واپراتور ایرانی خارجی MTN- ایرانسل به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۹ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
تا کنون سه اپراتور ملی همراه اول، تالیا و اپراتور MTN به همراه اپراتورهای محلی کیش و اسپادان در مجموع حدود ۵۰ میلیون سیمکارت اعتباری و دائمی در بازار عرضه کرده اند.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا