دریافت آخرین اخبار جام جهانی از طریق تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا  پیام گوران در یک نشست خبری به  تشریح خدمات ارزش افزوده  تلفن همراه  که برای این دوره از بازی های  جام جهانی  آماده شده  پرداخت و گفت: این خدمات به دو بخش مجزا تقسیم می شود که تنها قابل استفاده برای مشترکان اپراتور دوم  است .وی با اشاره به …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا  پیام گوران در یک نشست خبری به  تشریح خدمات ارزش افزوده  تلفن همراه  که برای این دوره از بازی های  جام جهانی  آماده شده  پرداخت و گفت: این خدمات به دو بخش مجزا تقسیم می شود که تنها قابل استفاده برای مشترکان اپراتور دوم  است .
وی با اشاره به اینکه مجموع خدمات این شرکت برای مشترکان اپراتور دوم به یکصد خدمت می رسد، افزود: دسته اول شامل خدمات اطلاع رسانی و دسته دوم شامل  خدمات سرگرمی می شود.
وی تصریح کرد: تمامی مشترکان اپراتور دوم  می‌توانند با ارسال یک پیام‌کوتاه بدون متن به شماره ویژه ۲۰۱۰، منوی هفت گزینه‌ای خدمات ویژه جام جهانی ۲۰۱۰ که  شامل پیش‌بینی قهرمان، پیش‌بینی نتیجه بازی، پیش‌بینی بهترین بازیکن هر بازی، تیم محبوب، اخبار، محصولات چندرسانه‌ای و آخرین نتایج بازی‌ها را به صورت پیامک  دریافت کنند. 
به گفته گوران مشترکان با ارسال کد ۳۴ به شماره ۲۰۱۰ از طریق پیام‌کوتاه
می توانند وارد خدمات تیم محبوب شوند، در این بخش فهرستی از ۱۰ تیم پرطرفدار برای مشترک ارسال می‌شود و وی می‌تواند تیم محبوب خود را از این فهرست انتخاب کند.
با انتخاب این گزینه مشترک می‌تواند از محصولات و خدمات مرتبط با تیم محبوب خود نظیر نتایج بازی‌ها، زمان بازی‌ها، ترکیب تیم، نتایج بازی‌های رو دررو، حواشی، خلاصه بازی، مشخصات اعضای تیم و محصولات چندرسانه‌ای مرتبط مطلع شود. 
  به گفته گوران با ارسال کد ۳۵ به شماره ۲۰۱۰، اخبار داغ و مهم و زمان بازی‌ها قابل دریافت می‌باشد. 
وی ادامه داد: در صورتیکه مشترکی قادر نیست هر یک از بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۰ را به طور زنده تماشا کند، اپراتور دوم به وی این امکان را می‌دهد تا تنها با یک پیام‌کوتاه، از آخرین نتیجه بازی‌های برگزار شده مطلع شود، بدین منظور کافی است کد ۳۷ از طریق پیام کوتاه به شماره ۲۰۱۰ ارسال شود. 
همچنین با ارسال کد ۳۶ به همین شماره، فهرست محصولات چند رسانه ای ویژه جام جهانی ۲۰۱۰ شامل تصاویر، ویدئو، تم، بازی و زنگ تلفن همراه برای متقاضیان ارسال می‌شود. 
وی ادامه داد:مشترکین با ارسال کد ۳۱ به شماره ۲۰۱۰ از طریق پیام کوتاه می تواند در مسابقه پیش‌بینی قهرمان جام شرکت کرده و نام تیم مورد نظر خود را ارسال کنند. 
 مشترکان با ارسال کد ۳۲ به شماره ۲۰۱۰ می توانند در بخش پیش‌بینی نتایج بازی‌ها شرکت کنند. در این بخش مشترک به طور خودکار فهرست بازی‌های روز را دریافت کرده با انتخاب بازی مورد نظر خود می تواند نسبت به پیش‌بینی نتیجه آن اقدام کند. 
گوران با بیان اینکه مشترکان با ارسال کد ۳۳ به این شماره می توانند در بخش پیش‌بینی بهترین بازیکن هر بازی شرکت کنند، تصریح کرد: این گزینه پیش از شروع هر بازی جام جهانی به روز رسانی می شود و مشترکان می توانند تا پیش از شروع بازی مورد نظر خود، با مراجعه به منو و انتخاب این گزینه بازیکن برتر هر مسابقه را حدس بزنند.
وی خاطر نشان کرد: در صورتیکه  به دلیل اختلالات در شبکه تلفن همراه قادر به سرویس دهی نباشیم هزینه اخذ شده از مشترک بر شارژ وی اضافه خواهد شد.
گفتنی است جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ از ۲۱ خرداد تا ۲۰ تیرماه ۸۹، در آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا