نوکیا به سیمبیان خیانت می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت نوکیا همیشه به سیستم عامل سیمبیان وفادار بوده و در تولید گوشی های هوشمندش از آن بهره برده است. این شرکت از ویندوز موبایل در تولید هیچ کدام از گوشی هایش استفاده نکرده اما ظاهرا قصد دارد گوشی های مبتنی بر این …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت نوکیا همیشه به سیستم عامل سیمبیان وفادار بوده و در تولید گوشی های هوشمندش از آن بهره برده است.
این شرکت از ویندوز موبایل در تولید هیچ کدام از گوشی هایش استفاده نکرده اما ظاهرا قصد دارد گوشی های مبتنی بر این سیستم عامل راهی بازار کند و در کنار سیمبیان و Maemo از سیستم عامل ویندوز هم بهره ببرد.
نوکیا هنوز اطلاع و اخبار رسمی از اقدام خود برای تولید گوشی های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون منتشر نکرده اما پیش بینی می شود یا قصد دارد از این سیستم عامل در تولید گوشی هایش بهره ببرد یا می خواهد ویندوز فون سون را بر روی نت بوک Booklet 3G تعبیه کند. البته پیشتر نوکیا اعلام کرده بود که نت بوک خود را با سیستم عامل MeeGo تجهیز می کند.
به این ترتیب تا زمانی که اخبار موثقی از سوی نوکیا منتشر نشود نمی توان پیش بینی کرد که این شرکت از سیستم عامل مایکروسافت در ساخت دستگاه هایش بهره می برد یا خیر.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا