“همراه اول” هنوز تصمیم خود را برای ورود به بازار سرمایه نگرفته است

به گزارش سازمان خبری موبنا مصطفی امید قائمی مدیرعامل فرابورس در جمع خبرنگاران درپاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص پذیرش همراه اول در فرابورس گفت: شرکت ارتباطات سیار ایران تا کنون درخواستی برای پذیرش در بورس یا فرابورس ارائه نکرده است.وی افزود: خبرهایی مبنی بر اعلام آمادگی همراه اول در فرابورس چندی پیش مطرح شد …

به گزارش سازمان خبری موبنا مصطفی امید قائمی مدیرعامل فرابورس در جمع خبرنگاران درپاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص پذیرش همراه اول در فرابورس گفت: شرکت ارتباطات سیار ایران تا کنون درخواستی برای پذیرش در بورس یا فرابورس ارائه نکرده است.
وی افزود: خبرهایی مبنی بر اعلام آمادگی همراه اول در فرابورس چندی پیش مطرح شد ولی به نظر می رسد این شرکت هنوز تصمیم خود را برای ورود به بازار سرمایه نگرفته است.
امید قائمی تصریح کرد: فرآیند پذیرش در فرابورس به صورت  سریعتر و ساده تر ازبورس و عرضه سهام کمتر در فرابورس به صورت شناور را می توان از جمله مزیت هایی دانست که منجر می شود تا شرکت ها خواستار پذیرش در فرابورس باشند.
وی با اشاره به اینکه در صورت درخواست پذیرش  شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان زیر مجموعه مخابرات در فرابورس سهام این شرکت در بازار اول و یا دوم فرابورس عرضه می شود، گفت: در حال حاضر هیچگونه ضوابطی مبنی بر اولویت ورود شرکت ها به بورس یا فرابورس وجود ندارد و شرکت ها با توجه به شرایط مالی و سودآوری که دارند، شرایط پذیرش در بورس یا فرابورس را دریافت می کنند.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد سهام شرکتش را بصورت مستقل از شرکت مخابرات ایران در بورس عرضه کند.
۱۸۲/۱۱   

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا