اپراتورها باید به تعهدات خود طبق پروانه پایبند باشند

علی مطهری رییس کمیته مخابرات در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  با اشاره به اینکه اپراتورها باید به پروانه خود پایبند باشند، اظهار کرد :پروانه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات صادر می شود و رگولاتوری موظف است تا طبق پروانه به درخواست اپراتورها رسیدگی کند .وی گفت :فعالیت خارج از پروانه …

علی مطهری رییس کمیته مخابرات در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  با اشاره به اینکه اپراتورها باید به پروانه خود پایبند باشند، اظهار کرد :پروانه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات صادر می شود و رگولاتوری موظف است تا طبق پروانه به درخواست اپراتورها رسیدگی کند .
وی گفت :فعالیت خارج از پروانه به طور قطع تخلف محسوب می شود و رگولاتوری در صورت تخلف اپراتورها باید طبق قانون با آنها برخور کند .
مطهری تصریح کرد :در صورتی که اپراتورها بیش از حد مجاز و خارج از فعالیت پروانه اقدام به واگذاری سیمکارت و جذب مشترک کنند باید هرچه سریعتر این مساله مورد پیگیری قرار بگیرد و در صورت نیاز مجلس وارد شده و اقدامهای لازم را انجام دهد .
رییس کمیته مخابرات خاطر نشان کرد :اپراتور ها موظف به ارائه آرپو و میزان مشترکان خود به رگولاتوری هستند تا این سازمان بتواند نقش نظارتی خود را به درستی انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه مجلس نمی تواند به طور مستقیم نظارتی بر اپراتور ها داشته باشد چرا که این مهم برعهده سازمان تنظیم مقررات است ،گفت :در صورتیکه اپراتورها مرتکب تخلف شوند ثابت شود مجلس می تواند به عنوان ناظر و بازوی نظارتی اقدام کند.   
۱۸۲/۱۱       

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا