پس از دوبار شکایت پلمپ می شوند

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: چنانچه  خریدار در هنگام خرید گوشی به مورد تخلفی برخورد کند با به همراه داشتن فاکتور خرید می تواند شکایت خود را به کمیسیون رسیدگی به شکایات  مردم در این اتحادیه ارائه دهد. وی افزود: در حال حاضر بیشترین تخلفات در بازار تلفن …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: چنانچه  خریدار در هنگام خرید گوشی به مورد تخلفی برخورد کند با به همراه داشتن فاکتور خرید می تواند شکایت خود را به کمیسیون رسیدگی به شکایات  مردم در این اتحادیه ارائه دهد.
 وی افزود: در حال حاضر بیشترین تخلفات در بازار تلفن همراه مربوط به فروشگاه هایی است که پروانه مجوز فروش از اتحادیه لوازم صوتی، تصویری ندارند.
وی تصریح کرد: خریداران گوشی تلفن همراه با مراجعه به فروشگاه های معتبر و خرید کالای گارانتی دار رسمی می توانند یک خرید  مطمئن داشته باشند.
درستی خاطرنشان کرد: تقلب هایی همچون تعویض گوشی های کارکرده با نمونه های آکبند، ارائه گوشی های تقلبی با برچسب های اصلی و غیره از جمله موارد شکایت کاربران از فروشندگان در بازارهای بزرگ این کالای ارتباطی در تهران است.
رئیس اتحادیه لوازم صوتی، تصویری و لوازم یدکی تهران  ادامه داد: فروشگاه های گوشی تلفن همراه که بیش از دو بار شاکی خصوصی داشته باشند، طبق ماده ۲۷ قانون نظام صنفی پلمپ می شود.
به گزارش موبنا، آخرین بررسی های بازار تلفن همراه حاکی است که به دلیل رکود بازار تلفن همراه برخی از فروشندگان برای سود بیشتر به تخلفات گوناگونی در این بازار اقدام می کنند.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا