نوکیا با چهار گوشی جدید سری C خود ارتباطات را مقرون به صرفه تر می کند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، امروز در کنفرانس رسانه ای ضمن معرفی آخرین گوشی های سری C، از سه گوشی جدید خانواده  C1 به همراه گوشی دو سیمکارته Nokia C2 که در اواخر سه ماه آخر سال ۲۰۱۰ وارد بازار می شوند پرده برداری نمود. مقرون به صرفه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، امروز در کنفرانس رسانه ای ضمن معرفی آخرین گوشی های سری C، از سه گوشی جدید خانواده  C1 به همراه گوشی دو سیمکارته Nokia C2 که در اواخر سه ماه آخر سال ۲۰۱۰ وارد بازار می شوند پرده برداری نمود.
مقرون به صرفه ترین گوشی از سه قلوی سریC 1  نوکیا  C1-00که قرار است با قیمت ۳۰ یورو، بدون درنظر گرفتن مالیات، وارد بازار گردد.
 “الکس لمبیک” نایب رئیس نوکیا، در این باره گفت:”کاربران به آسانی با استفاده از یک دکمه قادر خواهند بود ضمن تغییر از یک سیمکارت به سیمکارتی دیگر، از مزایای کاهش نرخ مکالمات، استفاده راحت از موبایل در سفر از یک کشور به کشوری دیگر نیز بهره برند، به علاوه آن که آنها خواهند توانست سیمکارت شخصی خود را در صورتی که کل خانواده در یک گوشی سهیم هستند استفاده نمایند.
وی افزود: این قابلیتی مناسبی است که می تواند امکانات بیشتری را به یک گوشی مقرون به صرفه بیفزاید.
گوشی C1 نوکیا  کاربران خود را به خصوص در مناطقی که دسترسی به برق محدود است، مجهز به یک باتری می نماید که با نگه داشتن شش هفته شارژ در حالت آماده به کار در میان باتری های گوشی های نوکیا رکورد دار است.
برخورداری از چراغ قوه ای استاندارد، وسیله ای که گاهی تنها منبع تولید نور به شمار می رود و همچنین یک صفحه رنگی شفاف و رادیو FM به همراه جک استاندارد هدفون نشان دهنده آن است که در طراحی C1 ضمن تمرکز بر سرگرمی بر فراهم کردن راحتی بیشتر نیز توجه شده است.
استفاده هم زمان از دو سیمکارت قابلیتی است که گوشی C2 به همراه آن عرضه می گردد.
در کنار تمامی قابلیت های C1 ، C2 توانایی فعال نگه داشتن دو سیمکارت را در یک زمان نیز داشته و کاربر می تواند وقتی گوشی روشن است تماس ها و پیام های متنی را که به هریک از سیمکارت ها ارسال می شود دریافت نماید.
 سیمکارت اول در گوشی C2 نوکیا در زیر باتری قرار می گیرد و سیمکارت دوم با داشتن قابلیت تعویض با گوشی روشن، قابلیتی که تنها در گوشی های نوکیا می توان یافت، می تواند حتی در حالی که گوشی موبایل روشن است نیز خارج شده و یا در گوشی قرار داده شود.
تجربه موسیقایی این گوشی با وجود رادیو FM و music player و حافظه بالای ذخیره موسیقی که با پشتیبانی از کارت حافظه micro-SD تا ۳۲ گیگا بایت قابلیت ارتقا دارد به آسانی امکان پذیر است.
هردو گوشی های دوم و سوم از خانواده Nokia C1، C1-01 و C1-02، گوشی های تک سیمکارتی بوده و به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی های نوکیا به شمار آمده که ضمن پشتیبانی از کارت حافظه micro-SD این قابلیت را دارند تا کاربران را مجهز به ۳۲ گیگا بایت حافظه برای موسیقی، عکس برداری یا دیگر زمینه های مشابه مورد علاقه شان نمایند.
 هردوی این گوشی های جدید ضمن داشتن طراحی و رنگ هایی جالب مطابق سلیقه مصرف کنندگان و همچنین صفحات نمایش رنگی شفاف، خدمات وب گردی از طریق GPRS به همراه دسترسی به سرویس های وب مثلNokia Messaging را نیز فراهم می کنند. به علاوه،   C1-01) Nokia C1) به کاربران امکان فیلم برداری و عکاسی با دوربین VGA را نیز می دهد. 
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا