راه اندازی SMS بانکینگ پست بانک

 محمود افضلی در گفت وگو با سازمان  خبری  موبنا اظهارکرد:هم اکنون این سرویس  فعال شده و تمامی مشتریان می توانند ازاین خدمت پست بانک استفاده کنند. وی با اشاره به اینکه مشتریان این بانک به راحتی می توانند از طریق پیام کوتاه (sms) وضعیت حساب خود را کنترل کنند، افزود: در این سرویس هر گونه نقل …

 محمود افضلی در گفت وگو با سازمان  خبری  موبنا اظهارکرد:هم اکنون این سرویس  فعال شده و تمامی مشتریان می توانند ازاین خدمت پست بانک استفاده کنند.
 وی با اشاره به اینکه مشتریان این بانک به راحتی می توانند از طریق پیام کوتاه (sms) وضعیت حساب خود را کنترل کنند، افزود: در این سرویس هر گونه نقل و انتقال وجه در حساب های بانکی غیر متمرکز نظیر جاری و پس انداز از طریق پیام کوتاه (sms )به مشتریان اعلام می شود.
 چندی پیش مسولان پست بانک اعلام کردند مهمترین اولویت این بانک در توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در روستاها به کار گیری نرم افزار یکپارچه بانکی سیمیا، نصب دستگاههای POS و PIN PAD وATMدر دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی است.
درنتیجه اجرای طرح افزایش شعب پست بانک ایران، تعداد آنها از ۴۰۰ شعبه در سال ۲۰۰۶ به ۱۲ هزار شعبه در سال ۲۰۰۹ افزایش یافته که به طور متوسط در طول چهار سال گذشته در هر روز ۹ شعبه جدید افتتاح شده است.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا