قبض های نجومی موبایل در طول بازی های جام جهانی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از گاردین، تحلیلگران پیش بینی کرده اند کاربران تلفن همراهی که به آفریقای جنوبی برای تماشای فوتبال مراجعه می کنند اگر از سرویس های مکالمه، پیامک یا دسترسی به اینترنت استفاده کنند هزینه زیادی برایشان در برخواهد داشت.به تازگی بسیاری از اپراتورها اعلام کرده اند که امکان پخش …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از گاردین، تحلیلگران پیش بینی کرده اند کاربران تلفن همراهی که به آفریقای جنوبی برای تماشای فوتبال مراجعه می کنند اگر از سرویس های مکالمه، پیامک یا دسترسی به اینترنت استفاده کنند هزینه زیادی برایشان در برخواهد داشت.
به تازگی بسیاری از اپراتورها اعلام کرده اند که امکان پخش مسابقات را از طریق تلفن های همراه فراهم می کنند به این ترتیب علاوه بر سرویس های رایج، استفاده از این دستگاه ها برای تماشای مسابقات هزینه زیادی برای کاربران در برخواهد داشت.
علاوه بر این سرویس ها، پیش بینی می شود که دسترسی به وب سایت ها برای دستیابی به تفاسیر این مسابقات ممکن است باعث ایجاد ترافیک شبکه در طول برگزاری مسابقات شود.
اپراتورهای تلفن همراه اکنون به‌طور معمول از آنتن‌های تلفن همراه برای افزایش ظرفیت شبکه در رویدادهای بزرگ یا موارد قابل پیش‌بینی استفاده می‌کنند اما هم‌چنان در تلاش برای تامین ظرفیت کافی هستند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا