بنگلادش هم فیس بوک را فیلتر کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، رگولاتوری بنگلادش اعلام کرد وب سایت شبکه اجتماعی فیس‌بوک بعدازظهر شنبه در این کشور مسدود شده و این اقدام به منظور مخالفت مسلمانان این کشور مسلمان نشین صورت گرفته است. بر اساس این گزارش فیلتر و مسدود شدن فیس بوک در بنگلادش موقتی اعلام شده …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، رگولاتوری بنگلادش اعلام کرد وب سایت شبکه اجتماعی فیس‌بوک بعدازظهر شنبه در این کشور مسدود شده و این اقدام به منظور مخالفت مسلمانان این کشور مسلمان نشین صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش فیلتر و مسدود شدن فیس بوک در بنگلادش موقتی اعلام شده و گفته می شود پس از برداشتن تصاویر کاریکاتور و موهون به پیامبر اسلام این وب سایت دوباره باز خواهد شد.
تصاویری که به تازگی در صفحات فیس بوک منتشر شده باعث برانگیخته شدن خشم بسیاری از مسلمانان در سراسر دنیا شده است و در کشورهای دیگر همچون پاکستان هم اعتراضات مشابهی صورت گرفته است.
گفته می شود خود این سایت دسترسی به صفحه موهن مورد اشاره را در هند مسدود کرده است پیش از آن نیز مقامات مخابراتی پاکستان به دنبال حکم دادگاه این سایت را فیلتر کرده اند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا