واگذاری تلفن ثابت تصویری از اواسط تابستان

منصور کبیری رهنی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: بهره برداری از تلفن ثابت مبتنی بر NGN در قالب ۲۰ هزار شماره برای واگذاری هنوز به مرحله نهایی نرسیده واز اواسط تابستان این واگذاری ها شروع می شود.وی با بیان اینکه خطوط تلفن ثابت مبتنی بر NGN حداکثر شماره های هشت رقمی …

منصور کبیری رهنی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: بهره برداری از تلفن ثابت مبتنی بر NGN در قالب ۲۰ هزار شماره برای واگذاری هنوز به مرحله نهایی نرسیده واز اواسط تابستان این واگذاری ها شروع می شود.
وی با بیان اینکه خطوط تلفن ثابت مبتنی بر NGN حداکثر شماره های هشت رقمی و با پیش شماره ۹۴۱ عرضه می شود، ادامه داد: تعرفه های استفاده از این خطوط براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات خواهد بود، ولی سعی می کنیم این خدمات را پایین تر از نرخ تعرفه های دولتی و به صورت مجموعه ای ارائه کنیم.
کبیری رهنی از همکاری با شرکت های اینترنتی برای ارائه خطوط  تلفن ثابت مبتنی بر NGN خبر داد وگفت:قصد داریم این خطوط تلفن را به صورت  یک مجموع کامل به همراه اینترنت ارائه کنیم.
مدیرعامل تعاونی منتظران عدل گستر پیش از این اعلام کرده بود پیام کوتاه، شبکه های مجازی اختصاصی VPN، امکان بازیهای دیجیتالی مجاز به صورت گروهی، تلفن تصویری، ویدئو کنفرانس و تماشای فیلم از طریق این خطوط امکانپذیر است.
۱۱۷/۱۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا