تلویزیون های سه بعدی تا سال ۲۰۱۵ بدون عینک ارایه می شود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از دیوایسمگ، یک شرکت پژوهشی در تایوان تلویزیون های سه بعدی ۴۲ اینچی تولید کرده که برای تماشای آن نیازی به استفاده از عینک وجود ندارد.تا کنون تلویزیون های زیادی از برندهای مختلف راهی بازار جهانی شده است و بزرگ ترین مشکل این مدل تلویزیون ها نیاز آنها …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از دیوایسمگ، یک شرکت پژوهشی در تایوان تلویزیون های سه بعدی ۴۲ اینچی تولید کرده که برای تماشای آن نیازی به استفاده از عینک وجود ندارد.
تا کنون تلویزیون های زیادی از برندهای مختلف راهی بازار جهانی شده است و بزرگ ترین مشکل این مدل تلویزیون ها نیاز آنها به استفاده از عینک های ویژه است.
علاوه بر اینکه همیشه باید با عینک این تلویزیون ها را تماشا کرد، این عینک ها از قیمت بسیار بالایی هم برخوردارند. این عینک ها با قیمت ۲۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.
محققان در صددند از فناوری Parallax Barrier برای ایجاد افکت سه‌بعدی در تلویزیون استفاده کنند تا نیازی به استفاده از عینک های ویژه نباشد.
بر اساس این گزارش، پیش بینی می شود بازار جهانی تلویزیون سه‌ بعدی در طول سال جاری به ۶.۲ میلیون دستگاه برسد و انتظار می رود این رقم تا سال ۲۰۱۲ تا ۳۳ میلیون دستگاه افزایش یابد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا