مجموعه خدمات هوایی پیام از جایگاه مناسبی در ارائه خدمات هوایی برخوردار است

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس رضا تقی پور در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آنچه برای آینده باید به آن توجه شود، محیط رقابتی این مجموعه است و اینکه بدانیم که توقعات …

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس رضا تقی پور در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آنچه برای آینده باید به آن توجه شود، محیط رقابتی این مجموعه است و اینکه بدانیم که توقعات دولت و مردم از چنین مجموعه ای چیست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین استراتژی ها و راهبردها را برای رسیدن به اهداف کلان، مهم دانست و افزود: استراتژی های گذشته باید به دقت مرور و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود و بدانیم که چگونه می خواهیم به اهداف تعیین شده برسیم.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در گذشته مجموعه خدمات هوایی پیام ، تصریح کرد: نیت خوب، تدوین استراتژی مناسب، همدلی میان مسوولین، مدیریت توانمند و نهایتاً رکن نظارتی سبب شده که امروز ه فرودگاه پیام جایگاه مناسب و قابل قبولی را در مجموعه فرودگاهی کشور کسب کند و ساز و کار مناسب در این مجموعه شکل گیرد.
وی بر لزوم انتقال تجارب موفق مدیریتی در همه سطوح تأکید کرد و افزود: با مدل سازی و الگوسازی این تجارب و انتقال آن به نسل های بعدی مکتب جدیدی در مدیریت بوجود می آید که در دنیا بی نظیر است.
وی یادآور شد در مجموعه پیام باید به مسئله شبکه سازی و تعامل با مجموعه های هوایی کشور توجه ویژه ای صورت گیرد.
مهندس تقی پور با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام همت مضاعف و کار مضاعف اظهار امیدواری کرد در سال جاری کارهای بزرگتری در مجموعه پیام صورت گیرد و گزارشهای بهتری را در این خصوص ارائه شود.
گفتنی است در پایان این مراسم از سوی مهندس تقی پور از زحمات مهندس محبی تقدیر و حکم کاپیتان نوروزی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت خدمات هوایی پیام به وی داده شد.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا