معرفی گوشی های پرفروش نوکیا در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی های نوکیا باعث شده تا اکثر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی های ۶۷۶۰ اسلاید و ۳۶۰۰ اسلاید نوکیا که به ترتیب به بهای ۲۴۰ و ۱۴۵ هزار تومانی در بازار عرضه می شود مورد خرید بیشتر علاقمندان این برند قرار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی های نوکیا باعث شده تا اکثر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی های ۶۷۶۰ اسلاید و ۳۶۰۰ اسلاید نوکیا که به ترتیب به بهای ۲۴۰ و ۱۴۵ هزار تومانی در بازار عرضه می شود مورد خرید بیشتر علاقمندان این برند قرار گرفته است.
صفحه نمایش TFT 4/2 اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی ۱۲۰ مگابایتی  توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابابیت ، دروبین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و سیستم عامل سیمبین از امکانات گوشی ۶۷۶۰ اسلاید به شمار می آید.
گوشی ۳۶۰۰ اسلاید نوکیا دارای دروبین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت ، صفحه نمایش TFT  است.
گوشی ۵۸۰۰ نوکیا از بدو ورود به بازار مورد اغلب مشتریان این برند قرار گرفته است  و با بهای فروش ۲۶۸ هزار تومانی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت بهره می برد.
Navigator 6710 ، E75، ۶۳۰۳ ، ۱۶۶۱  و ۲۷۰۰ کلاسیک از دیگر گوشی خوش فروش نوکیا در بازار معرفی شدند که با بهای ۲۹۰ ، ۳۲۰ ، ۱۳۰ ، ۴۱ و ۸۸ هزار تومان مورد خرید مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا