وجوه اضافه مشترکان اینترنت پرسرعت پرداخت شد

محمد کرم پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه  بر اساس مصوبه موجود هزینه سیم مسی هزار تومان  کاهش یافت، اظهار داشت: چنانچه ارائه کنندگان خدمات اینترنت پرسرعت بیشترازاین میزان  هزینه دریافت کنند، مردم می توانند به بازرسی یا معاونت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کنند.وی ادامه …

محمد کرم پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه  بر اساس مصوبه موجود هزینه سیم مسی هزار تومان  کاهش یافت، اظهار داشت: چنانچه ارائه کنندگان خدمات اینترنت پرسرعت بیشترازاین میزان  هزینه دریافت کنند، مردم می توانند به بازرسی یا معاونت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کنند.
وی ادامه داد: به دنبال بررسی های صورت گرفته بیشتر شرکت های مخابرات استانی و شرکت های PAP ، بدهی خود را به مشترکان پرداخت کرده اند.
به گفته وی، این شرکت ها موظف هستند که هزینه ای را که اضافی دریافت کرده اند یا بطورنقدی ، پس بدهند و یا اینکه  در فیش تلفن مشترکان عودت دهند.
کرم پورافزود: مشترکان می توانند با مراجعه  به شرکت های  مخابرات استانی برای دریافت مطالبات خود اقدامات لازم را انجام دهند و چنانچه پاسخی در این زمینه دریافت نکردند به معاونت بازرسی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه کنند.
در اواخر سال ۸۶ با مطرح شدن مسئله کاهش قیمت اینترنت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هزینه آبونمان سیم مسی را از سه به یک هزار تومان کاهش داد.
این مصوبه با تاخیر دوساله از سوی شرکت‌های مخابرات به اجرا در آمد و در فاصله زمانی این دوسال همان مبلغ سه هزار تومان از سوی شرکت‌های PAP به مخابرات پرداخت می‌شد که سرانجام در سال ۸۸ این مصوبه با دستور وزیر و ابلاغ رگولاتوری اجرا شد.
 این درحالیست که تنها مشترکان سال ۸۴ تاکنون می توانند این وجوه را دریافت کنند که بر طبق محاسبات انجام شده به ازای هر ماه هزار تومان به مشترکان باید ارائه شود.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا