اپل با سبقت از مایکروسافت بزرگترین غول فناوری شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایلدیا، گزارش ها حاکی است ارزش شرکت اپل هفته گذشته ۲۲۲.۱۲ میلیارد دلار و ارزش مایکروسافت ۲۱۹.۱۸ میلیارد دلار ارزش برآورد شد که به این ترتیب اپل مایکروسافت را پشت سرگذاشت.اپل با عرضه گوشی آیفون و ورود به بازار تلفن های همراه توانست بخش زیادی از درآمدش …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایلدیا، گزارش ها حاکی است ارزش شرکت اپل هفته گذشته ۲۲۲.۱۲ میلیارد دلار و ارزش مایکروسافت ۲۱۹.۱۸ میلیارد دلار ارزش برآورد شد که به این ترتیب اپل مایکروسافت را پشت سرگذاشت.
اپل با عرضه گوشی آیفون و ورود به بازار تلفن های همراه توانست بخش زیادی از درآمدش را از فروش آی فون و فروش نرم افزار برای این گوشی به دست آورد.
استیو جابز در سال ۱۹۷۶ به همراه استیو وزنیاک اقدام به تاسیس اپل کردند. در سال ۱۹۸۵ جابز اپل را ترک کرد و پس از ۱۲ سال دوباره به این شرکت بازگشت و توانست این شرکت را به یک غول فناوری تبدیل کند. جابز با مدیریت درست به لحاظ مالی و کاهش محصولاتی که برای این شرکت ضرر به دنبال داشت و پس از عرضه دستگاه آیپاد و سرویس آیتیونز در سال ۲۰۰۱، سپس تولید لپ تاپ های مک بوک و آیفون توانست موفقیت این شرکت را در حد اعلی رقم بزند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا