سود هر سهم مخابرات ۳۵۱ ریال بود

رییس اداره نظارت برناشران بورسی، سازمان بورس اعلام کرده بود که شرکت مخابرات ایران تاکنون هیچ یک از مشکلات اعلام شده توسط حسابرس قانونی را برطرف نکرده است.دکتر داوود زارعیان در همین زمینه به خبرنگار موبنا گفت: شرکت مخابرات ایراد مجری مصوبات مجمع عمومی است و به همین خاطر زمانیکه مجمع تصویب کرد که سود …

رییس اداره نظارت برناشران بورسی، سازمان بورس اعلام کرده بود که شرکت مخابرات ایران تاکنون هیچ یک از مشکلات اعلام شده توسط حسابرس قانونی را برطرف نکرده است.
دکتر داوود زارعیان در همین زمینه به خبرنگار موبنا گفت: شرکت مخابرات ایراد مجری مصوبات مجمع عمومی است و به همین خاطر زمانیکه مجمع تصویب کرد که سود مصوب پرداخت شود، در موعد مقرر قانونی نسبت به این کار اقدام کرد.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران افزود: در همین جلسه مجمع هیات مدیره شرکت مخابرات ایران را موظف کرد تا در زمینه نظر حسابرس و بازرس قانونی اقدامات لازم را انجام دهد.
وی تصریح کرد: نظر بازرس و حسابرس در تصمیمات مجمع مد نظر قرار گرفته و هم اکنون هر یک از اعضای هیات مدیره، مسوول بررسی و پیگیری اختلاف نظرهای اعلام شده هستند ولی در عین حال مخابرات ایران معتقد است هر مورد مطرح شده در گزارش حسابرس و مغایرتهای اعلام شده قابل حل است.
۱۶۱/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا