شانزدهم خرداد وضعیت شرکت های PAP مشخص می شود

علی مطهری درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه مذاکرات برای ساماندهی وضعیت فعالیت شرکت هایpap همچنان با شرکت مخابرات وسازمان تنظیم مقررات ادامه دارد،اظهارداشت:هم اکنون به نتایج خوبی دراین زمینه رسیده ایم و قرار است به صورت تعاملی مشکلات را دراین زمینه حل کنیم.وی ادامه داد: بر این اساس تا چندی …

علی مطهری درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه مذاکرات برای ساماندهی وضعیت فعالیت شرکت هایpap همچنان با شرکت مخابرات وسازمان تنظیم مقررات ادامه دارد،اظهارداشت:هم اکنون به نتایج خوبی دراین زمینه رسیده ایم و قرار است به صورت تعاملی مشکلات را دراین زمینه حل کنیم.
وی ادامه داد: بر این اساس تا چندی دیگرمشکلی درزمینه ADSL درتمامی شهرهای کشور نخواهیم داشت که این امر  مستلزم هماهنگی بین مخابرات و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پر سرعت است.
 به گزارش موبنا بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (pap ) باید طبق برنامه چهارم توسعه اقتصادی کشور تا پایان سال ۸۸ بالغ بر یک میلیون و ۲۵۰هزار پورت پرسرعت در کشور نصب کنند که این آمار در زمان حاضر تقریبا یک سوم این تعهد است.
شرکت های pap عدم همکاری شرکت های مخابرات استانی برای تخصیص فضا و نیز گرانی پهنای باند اینترنت را از جمله دلایل ناموفقیت این پروژه عنوان می کنند.
۱۱۷/۱۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا