سیمکارت‌های اعتباری همراه اول پدیده شد

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، در سال ۸۵ شرکت ارتباطات سیار موفق به اخذ مجوز‌های لازم برای عرضه سیمکارت اعتباری شد و از سال ۸۶ ورود به این عرصه را تجربه کرد.از همان زمان استقبال گسترده‌ای از این نوع سیمکارت صورت گرفت و هم‌اکنون نیز نزدیک به ۲۱ میلیون از مجموع ۳۸ میلیون …

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، در سال ۸۵ شرکت ارتباطات سیار موفق به اخذ مجوز‌های لازم برای عرضه سیمکارت اعتباری شد و از سال ۸۶ ورود به این عرصه را تجربه کرد.
از همان زمان استقبال گسترده‌ای از این نوع سیمکارت صورت گرفت و هم‌اکنون نیز نزدیک به ۲۱ میلیون از مجموع ۳۸ میلیون سیمکارت واگذار شده همراه اول اعتباری است.
بنابراین گزارش، از آغاز عرضه سیمکارت‌های اعتباری همراه اول تاکنون، این سیم‌کارت‌ها با عنوان «اعتباری» مورد خطاب قرار می‌گرفت، تا اینکه اخیرا شرکت ارتباطات سیار در رابطه با این سیمکارت‌ها از نام پدیده استفاده کرده است.
محمدی، مسوول فروش سیمکارت‌های شرکت ارتباطات سیار ایران در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: این عنوان به تازگی در نظر گرفته نشده بلکه نامی است که از مدت‌ها پیش برای این نوع سیم‌کارت‌ها انتخاب شده اما اعلام عمومی برای این امر صورت نگرفته بود.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا