عرضه گسترده گوشی های “جی ال ایکس” در شهرستان های جنوبی کشور

“حمید سعیدی” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در حال حاضر گوشی های تولیدی این شرکت  از استقبال بالایی در میان مشتریان خوزستان،‌سیستان و بلوچستان و غیره  برخوردار شده است.وی افزود: ‌با شرایط فعلی بازار تلفن همراه کشور گوشی های تولید داخل تنها در شهرستانها به خصوص استان های جنوبی کشور با …

“حمید سعیدی” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در حال حاضر گوشی های تولیدی این شرکت  از استقبال بالایی در میان مشتریان خوزستان،‌سیستان و بلوچستان و غیره  برخوردار شده است.
وی افزود: ‌با شرایط فعلی بازار تلفن همراه کشور گوشی های تولید داخل تنها در شهرستانها به خصوص استان های جنوبی کشور با استقبال روبرو می شود.
وی ادامه داد:‌گوشی های جی ال ایکس که با امکانات مناسب و هزینه پایین  تولید وروانه بازار می شود در بازار تلفن همراه تهران از تقاضای چندانی برخوردار نیستند.
مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند با اشاره به  تعرفه چهار و ۱۰ درصد برای ckd و skd برای تولید گوشی تصریح کرد:‌ دولت می تواند با اعطای اعتبارات بانکی به تولیدکنندگان ، میزان تولید این گوشی ها را بالا ببرد.
به گزارش موبنا، شرکت ارتباط همراه گویا اروند  قرار است ماهانه  به طور میانگین ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همره تولید کرد که از این میزان  تنها ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی های جی ال ایکس را روانه بازار داخلی می کند و بیشترین تولیدات این شرکت به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا