پرفروش‌ ترین گوشی های تلفن همراه در بازار امروز

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا تقاضا برای آنها در بازار تلفن همراه بالا باشد.گوشی X3 و ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا که به ترتیب به بهای ۱۴۰ و ۱۳۵ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از فروش بالایی در میان مشتریان برخوردار شود.گوشی  X3 …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا تقاضا برای آنها در بازار تلفن همراه بالا باشد.
گوشی X3 و ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا که به ترتیب به بهای ۱۴۰ و ۱۳۵ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از فروش بالایی در میان مشتریان برخوردار شود.
گوشی  X3 نوکیا از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی ۴۶ مگابایتی توسط مموری کارت microSD تا ۱۶ گیگابایت و دروبین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.
گوشی W205 سونی اریکسون با بهای فروش ۸۷ هزار تومانی نیز همچنان در صدر پرفروش ترین های این برند قرار دارد .
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، حافظه‌ داخلی پنج مگابایتی و قابلیت ارتقای آن تا دو گیگابایت، دوربین ۱۵/۳ عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی برخوردار است.
S3650 Corby  سامسونگ با بهای فروش ۱۳۲ هزار تومانی از استقبال بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شده است.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش ۸/۲ اینجی TFT لمسی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۸ گیگابایت و دوربین عکاسی  و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی بهره می برد.
B5722 مدل دیگری از برند سامسونگ است که توانسته با بهای ۲۰۰ هزار تومانی در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
  گوشی KF750 Secret و KS360 ال جی از گوشی های خوش فروش است که با بهای فروش ۲۱۰ و ۱۳۲ هزار تومانی توانسته از استقبال بالای مشتریان برخوردار شود.
گوشی KF750 Secret ال جی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی TFT 4/2 اینچی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایتی توسط مموری کارت تا چهار گیگابایت بهره می برد.
گوشی KS360 ال جی نیز با بهای فروش ۱۳۲ هزار تومانی توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
TOUCH2  و HERO از گوشی های خوش فروش اچ تی سی است که توانسته با بهای فروش ۳۰۰ و ۴۷۰ هزار تومان از فروش بالایی برخوردار شود.
گوشی TOUCH2  اچ تی سی دارای صفحه نمایش tft لمسی با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd و سیستم‌عامل ویندوز موبایل ۵/۶ است.
صفحه نمایشی ۲/۳ اینچی TFT لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ارتقا حافظه توسط مموری کارت microSD، سیستم عامل اندروئید و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی HERO  اچ تی سی به شمار می آید.
۱۲۹/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا