به‌روزرسانی به ویندوز ۱۰ موبایلی: ماه آینده

به گزارش موبنا،‌ این شرکت در آخرین ماه از سال ۲۰۱۵ با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد طرح مذکور را به اوایل سال ۲۰۱۶ موکول کرده است. با این وجود اگر هم اکنون منتظر آن هستید دستگاه موبایلی ویندوزی خود را در ماه ژانویه به‌روزرسانی کنید، باید گفت که این اتفاق صورت نمی‌گیرد. مایکروسافت با ارسال …

به گزارش موبنا،‌ این شرکت در آخرین ماه از سال ۲۰۱۵ با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد طرح مذکور را به اوایل سال ۲۰۱۶ موکول کرده است. با این وجود اگر هم اکنون منتظر آن هستید دستگاه موبایلی ویندوزی خود را در ماه ژانویه به‌روزرسانی کنید، باید گفت که این اتفاق صورت نمی‌گیرد.

مایکروسافت با ارسال پست الکترونیکی به شرکای خود اعلام کرد به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ برای دستگاه‌های موبایلی تا ماه آینده به تاخیر می‌افتد.

بر این اساس صاحبان دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر ویندوز فون ۸.x می‌توانند نسخه جدید سیستم عامل موبایلی مایکروسافت را فوریه ۲۰۱۶ در اختیار بگیرند.

فوریه ماهی است که مایکروسافت طی آن در نظر دارد از گوشی هوشمند Lumia 650 هم رونمایی کند. این محصول چهارمین گوشی هوشمند مایکروسافت مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود.

با این وجود اگر شما یکی از اعضای طرح Windows Insider باشید، هم‌اکنون می‌توانید به صورت آزمایشی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا