ویندوز ۱۰ موبایلی صاحب ۲ درصد بازار جهانی

به گزارش موبنا، در گزارش جدید گفته شد سه گوشی هوشمند Lumia 950، Lumia 950 XL و Lumia 550 که تنها محصولات مبتنی بر ویندوز ۱۰ در بازار جهانی محسوب می‌شوند، باعث شده‌اند آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی مایکروسفت سهم ۱.۸ درصدی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. با این اتفاق سیستم‌های …

به گزارش موبنا، در گزارش جدید گفته شد سه گوشی هوشمند Lumia 950، Lumia 950 XL و Lumia 550 که تنها محصولات مبتنی بر ویندوز ۱۰ در بازار جهانی محسوب می‌شوند، باعث شده‌اند آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی مایکروسفت سهم ۱.۸ درصدی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

با این اتفاق سیستم‌های عامل ویندوز فون ۷.x و ویندوز فون ۸.۰ در مجموع ۸.۸ درصد بازار ار در اختیار دارند و ویندوز فون ۸.۱ هم صاحب بازار ۱.۳ درصدی است.

این مرکز همچنین توضیح داد به زودی گوشی جدید مایکروسافت با نام Lumia 650 مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ وارد بازار می‌شود که این دستگاه نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل را در خود جا داده است.

همچنین محصول دیگری که در شرکت مایکروسافت با نام RM-1160/1162 شناخته می‌شود و نمایشگر ۵.۴ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل را شامل شده است، در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا