تبلت جدید سامسونگ مجهز به ویندوز ۱۰ با صفحه‌کلید جداشدنی

به گزارش موبنا، این تبلت که در خانواده رایانه‌های دوکاره طبقه‌بندی می‌شود،‌ صفحه‌کلید جداشدنی را در خود جا داده است و کاربران در هنگام خرید به صورت سلیقه‌ای می‌توانند قلم هوشمند چندکاربردی Bluetooth Pen را هم برای آن خریداری کنند. این تبلت جدید نمایشگر ۱۲ اینچی از نوع Super AMOLED را با کیفیت ۱۴۴۰ پیکسل …

به گزارش موبنا، این تبلت که در خانواده رایانه‌های دوکاره طبقه‌بندی می‌شود،‌ صفحه‌کلید جداشدنی را در خود جا داده است و کاربران در هنگام خرید به صورت سلیقه‌ای می‌توانند قلم هوشمند چندکاربردی Bluetooth Pen را هم برای آن خریداری کنند.

این تبلت جدید نمایشگر ۱۲ اینچی از نوع Super AMOLED را با کیفیت ۱۴۴۰ پیکسل در خود جا داده است و نسل ششم پردازنده Core M اینتل با دو هسته ۲.۲۶ گیگاهرتزی و رم ۴ گیگابایتی در آن استفاده شده است.

این رایانه لوحی توانمند در دو مدل با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی SSD عرضه می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به گیرنده خدمات مخابراتی LTE Cat.6 و باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

برای این رایانه لوحی دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند آن را با سیستم‌های عامل Windows 10 Home یا Windows 10 Pro خریداری کنند.

رایانه لوحی جدید سامسونگ در دو رنگ سفید و مشکی سخته شده است و سامسونگ به زودی فروش آن را آغاز می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا