هوواوی سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان شد

به گزارش موبنا،‌این شرکت چینی در جریان سخنرانی افتتاحیه خود اعلام کرد که موقعیت برند هوواوی در بازار جهانی طی چند سال گذشته به میزان قابل ملاحظه ارتقا یافته است و در آینده از این هم بهتر می‌شود. نه تنها این روزها تعداد بیشتری از مردم جهان نام هوواوی را می‌شناسند، بلکه افراد زیادی هم …

به گزارش موبنا،‌این شرکت چینی در جریان سخنرانی افتتاحیه خود اعلام کرد که موقعیت برند هوواوی در بازار جهانی طی چند سال گذشته به میزان قابل ملاحظه ارتقا یافته است و در آینده از این هم بهتر می‌شود.

نه تنها این روزها تعداد بیشتری از مردم جهان نام هوواوی را می‌شناسند، بلکه افراد زیادی هم تمایل دارند با پرداخت هزینه کمتر، گوشی‌های پیشرفته‌تر هوواوی را خریداری کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت در جریان برگزاری نمایشگاه CES، هوواوی در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی بوده و ۹.۷ درصد از این بازار را هم در اختیار داشته است.

رتبه چهارم در این لیست هم به یک شرکت چینی دیگر موسوم به Oppo اختصاص یافته که البته سهم هوواوی نسبت به آن دو برابر بیشتر بوده است.

شرکت هوواوی پیش‌بینی کرده است که در آینده به دومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی تبدیل می‌شود و برای رسیدن به این هدف تنها چند سال زمان لازم است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا