دادستان کل کشور: کارنامه دستگاه قضا در برخورد با مواد مخدر درخشان است

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران افزود: قوه قضاییه در برخورد با مواد مخدر به ویژه قاچاقچیان، شبکه ها، باندها و سرشبکه های مواد مخدر اراده جدی دارد. دادستان کل کشور خواستار فعال شدن اردوگاه …

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران افزود: قوه قضاییه در برخورد با مواد مخدر به ویژه قاچاقچیان، شبکه ها، باندها و سرشبکه های مواد مخدر اراده جدی دارد.

دادستان کل کشور خواستار فعال شدن اردوگاه های بازپروری در کشور شد و اظهارداشت: اردوگاه های بازپروری حتما باید در کشور فعال شود به نحوی که هیچ معتاد متجاهری که آلوده کننده شهرها است در شهرها پرسه نزند.

وی تاکید کرد: تشکیل اردوگاه های کار و اشتغال و بازسازی و نگهداری از معتادان یکی از مسائلی است که بر آن تاکید دارم.

رئیسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر شناسایی پول های کثیف حاصل از مواد مخدر و استفاده از آن در فعالیت های انتخاباتی و سیاسی اظهارداشت: آنچه مسلم است این است که قاچاق مواد مخدر و پول های ناپاک حتما به وسیله ساک و چمدان جابه جا نمی شود و قاچاقچی تلاش می کند تا این پول های ناپاک را در گردش های مالی سیستم پولی و بانکی جابه جا کند.

وی اضافه کرد: در یکی از شهرها ۱۲۰ حساب بانک را شناسایی کردیم و با بررسی های انجام شده که به نظر می رسید این حساب ها در رابطه با مواد مخدر باشند آنها را مسدود کردیم اما هیچ کس به دنبال این حساب های بانکی نیامده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: توصیه ما این است اگر از ناحیه نیروی انتظامی یا دستگاه های اطلاعاتی به بانک ها اعلام شد که گردش مالی یک شعبه بانکی کاملا غیرمتعارف است حتما نظام بانکی همکاری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا