فروش تنها گوشی میان‌رده جهان با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به قیمت ۱۵۰ دلار

به گزارش موبنا، ایسوس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از امروز پیش‌فروش گوشی هوشمند مذکور در کشور هند آغاز شده است و به زودی ساکنان دیگر کشورهای جهان هم می‌توانند آن را در اختیار بگیرند. فروشگاه‌های آنلاین از جمله آمازون و Flipkart از امروز فروش این گوشی هوشمند که باتری بسیار پرقدرتری را در …

به گزارش موبنا، ایسوس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از امروز پیش‌فروش گوشی هوشمند مذکور در کشور هند آغاز شده است و به زودی ساکنان دیگر کشورهای جهان هم می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

فروشگاه‌های آنلاین از جمله آمازون و Flipkart از امروز فروش این گوشی هوشمند که باتری بسیار پرقدرتری را در خود جا داده است با قیمت ۱۵۰ دلار آغاز کرده است و پیش‌بینی می‌شود این دستگاه در تاریخ ۱۵ ژانویه به دست کاربران برسد.

این گوشی هوشمند میان‌رده تراشه مرکزی Snapdragon 410 را در خود جا داده است که چهار هسته آن با توان ۱.۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند. برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچ با کیفیت ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده و روی آن لایه محافظه Gorilla Glass 4 نصب شده است.

این گوشی هوشمند رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت microSD را در خود جا داده است. ولی نکته قابل ملاحظه که آن را از دیگر گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند باتری آن است.

باتری این گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است و به گفته شرکت سازنده، این تنها گوشی هوشمند میان‌رده در جهان محسوب می‌شود که باتری آن ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا